Bienvenue sur la Divesline

forum de discussion
 
HomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 A funny thing happened....again.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next
AuthorMessage
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 16 Feb - 3:37

Back to top Go down
Loki
SuperMod
SuperMod


Messages : 3881
Date d'inscription : 2008-06-17

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 16 Feb - 3:59

Did you know, there was allegedly a female pope? Pope Joan.

Quote :
Pope Joan was a legendary female Pope who allegedly reigned for a few years some time during the Middle Ages. The story first appeared in 13th-century chronicles, [1] and was subsequently spread and embellished throughout Europe. It was widely believed for centuries, though modern religious scholars consider it fictitious, perhaps deriving from historicized folklore regarding Roman monuments or from anti-papal satire.
The first mention of the female pope appears in the chronicle of Jean de Mailly, but the most popular and influential version was that interpolated into Martin of Troppau's Chronicon Pontificum et Imperatorum, later in the 13th century. Most versions of her story describe her as a talented and learned woman who disguises herself as a man, often at the behest of a lover. In the most common accounts, due to her abilities, she rises through the church hierarchy, eventually being elected pope. However, while riding on horseback she gives birth, thus exposing her gender. In most versions, she dies shortly after, either being killed by an angry mob or from natural causes. Her memory is then shunned by her successors.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Joan
Back to top Go down
http://www.livingspirits.co.uk
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sun 17 Feb - 2:42

Loki wrote:
Did you know, there was allegedly a female pope? Pope Joan.
I remember watching a film based on the story (the film made in 1972...not the 2009 version).
It caused uproar with the Vatican. How DARE anyone suggest that a woman could have been Pope? Rolling Eyes
Ever notice how most religions ban women from holding office? Rolling Eyes
BUT.... this is the joke thread so I shall end on a lighter note tongue

Two nuns, Sister Catherine and Sister Helen, are travelling through Europe in their car. They get to Transylvania and are stopped at a traffic light.
Suddenly, out of nowhere, a tiny little Dracula jumps onto the hood of the car and hisses through the windshield.
"Quick, quick!" shouts Sister Catherine. "What shall we do?"
"Turn the windshields wipers on. That will get rid of the abomination," says Sister Helen. Sister Catherine switches them on, knocking Dracula about, but he clings on and continues hissing at the nuns.
"What shall I do now?" she shouts.
"Switch on the windshield washer. I filled it up with Holy Water at the Vatican," says Sister Helen. Sister Catherine turns on the windshield washer. Dracula screams as the water burns his skin, but he clings on and continues hissing at the nuns.
"Now what?" shouts Sister Catherine.
"Show him your cross!!!," says Sister Helen.
"Now you're talking," says Sister Catherine.
She opens the window and shouts, "Get the fuck off the Car!"
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sun 17 Feb - 14:52

Some night-time giggles ............ Wink
<p>Bill and Hillary are fast asleep in the First Bedroom, when Hillary wakes and starts shaking Bill. <p>Bill groggily opens his eyes and says, "Honey, it's 3am. What do you want?"<p>"I have to go use the bathroom," Hillary replies.Bill blinks. "Please tell me you didn't wake me up just to tell me you have to go to the bathroom."
"No," Hillary says, "I just wanted to tell you to save my spot."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A husband and wife sleep in separate twin beds. One night he asks his wife to come over to his bed to fool around.

As the wife gets up to walk over to his bed, she trips over the carpet and falls flat on her face. The husband looks up concerned and says, "Oh did my little wifey fall on her little nosey wosey?"

She laughs and gets in his bed. When they are done, she gets up to go back to her bed and falls over the rug again. Her husband looks over his shoulder to see her on the floor, rolls over and says, "Clumsy bitch."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
And finally........................ do you get it? Twisted Evil

Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Mon 18 Feb - 4:23

I don't get it... confused
Nan bread...Bat Man...Nope..don't get it..?
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Mon 18 Feb - 8:31

Nan....nan.....nan......nan.....nan.....nan.....nan.....nan.....BATMAN!!!!!!!
Fecks sake......mutter......mutter....... Suspect
What about THIS.......will this make you smile? Twisted Evil
http://www.youtube.com/watch?v=l7AqpFcgTqQ&feature=share
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Mon 18 Feb - 9:47

Mothers will understand........and remember Rolling Eyes


Back to top Go down
Loki
SuperMod
SuperMod
avatar

Messages : 3881
Date d'inscription : 2008-06-17
Localisation : In my forest, where else?

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Mon 18 Feb - 12:01

Never mind 'they' a certain Divodog used to try stick his snozz under the door too Rolling Eyes

_________________


Back to top Go down
http://www.livingspirits.co.uk
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Mon 18 Feb - 12:10

Loki wrote:
Never mind 'they' a certain Divodog used to try stick his snozz under the door too Rolling Eyes
Never a minutes piece and no rest for the wicked, eh Loki ....... not even for a five minute sit-down Wink
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 7:49

Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 7:50



For example...."Sure yews are all mad feckin' eejits!!!!"
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 8:01

Irish Rebel wrote:


For example...."Sure yews are all mad feckin' eejits!!!!"

The best reason to do anything is always for the 'craic' ....just to see what happens... lol! lol!
and the Telephone thing... lol! it's so true... lol!

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 8:07

Irish Rebel wrote:

Tough decision.... scratch

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 10:59

irish colleen wrote:

Tough decision.... scratch
Depends on the child Laughing
Back to top Go down
Loki
SuperMod
SuperMod
avatar

Messages : 3881
Date d'inscription : 2008-06-17
Localisation : In my forest, where else?

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 11:29

I just wondering what the donkey thought of it all lol!

_________________


Back to top Go down
http://www.livingspirits.co.uk
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 12:19

Loki wrote:
I just wondering what the donkey thought of it all lol!
He was thinking "EE...aaw....ee...aaw...'E awwlways does that."
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 12:26

Irish Rebel wrote:
Loki wrote:
I just wondering what the donkey thought of it all lol!
He was thinking "EE...aaw....ee...aaw...'E awwlways does that."

Laughing Laughing Laughing very nice use of an old joke Reb... Basketball

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 12:46

irish colleen wrote:
Irish Rebel wrote:
Loki wrote:
I just wondering what the donkey thought of it all lol!
He was thinking "EE...aaw....ee...aaw...'E awwlways does that."

Laughing Laughing Laughing very nice use of an old joke Reb... Basketball
I thought so too, my friend Very Happy Oldie but goodie tongue
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Tue 19 Feb - 12:56





Sometimes it just doesn't pay to be a smart ass.... lol!
We need more of these judges... Cool

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Thu 28 Feb - 13:20

irish colleen wrote:

We need more of these judges... Cool
Judge Judy ALL THE WAY!!!!! cheers

Meanwhile......I wanna get me one of THESE!!!!!!! Very Happy
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Thu 28 Feb - 13:26

Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Thu 28 Feb - 13:37

Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Fri 1 Mar - 7:43

Stiofain Gael MacGeough popped in and shared a great story with us ...

As a bagpiper, I play many gigs. Recently I was asked by a funeral director to play at a graveside service for a homeless man. He had no family or friends, so the serv...ice was to be at a pauperís cemetery in the back country. As I was not familiar with the backwoods, I got lost and, being a typical man, I didnít stop for directions.

I finally arrived an hour late and saw the funeral guy had evidently gone and the hearse was nowhere in sight. There were only the diggers and crew left and they were eating lunch.

I felt badly and apologized to the men for being late. I went to the side of the grave and looked down and the vault lid was already in place. I didnít know what else to do, so I started to play.

The workers put down their lunches and began to gather around. I played out my heart and soul for this man with no family and friends. I played like Iíve never played before for this homeless man.

And as I played ĎAmazing Grace,í the workers began to weep. They wept, I wept, we all wept together. When I finished I packed up my bagpipes and started for my car. Though my head hung low, my heart was full.

As I opened the door to my car, I heard one of the workers say, ďI never seen nothiní like that before and Iíve been putting in septic tanks for twenty years.Ē

Apparently, Iím still lostÖ Itís a man thing.See More





Back to top Go down
Loki
SuperMod
SuperMod
avatar

Messages : 3881
Date d'inscription : 2008-06-17
Localisation : In my forest, where else?

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Fri 1 Mar - 13:43

affraid lol! lol! lol! lol! lol! Rolling Eyes

_________________


Back to top Go down
http://www.livingspirits.co.uk
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Fri 1 Mar - 15:03

Ree put this on my Facebook page.........I'm stickin' it up here lol!!!! Very Happy St Patricks Day is a-near tongue

Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 2 Mar - 3:56

Irish Rebel wrote:
irish colleen wrote:

We need more of these judges... Cool
Judge Judy ALL THE WAY!!!!! cheers

Meanwhile......I wanna get me one of THESE!!!!!!! Very Happy

OMG !!!!!...Fabulous rug with a built in basement....I want one too... cheers all the stuff I could store down there.. Cool

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 2 Mar - 4:46

irish colleen wrote:

OMG !!!!!...Fabulous rug with a built in basement....I want one too... cheers all the stuff I could store down there.. Cool

Just shows the difference in our lives, Colleen.......... You think "storage option" and here's me thinkin that a basement would be a great place to hide a few bodies Very Happy
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 2 Mar - 5:17

Irish Rebel wrote:
irish colleen wrote:

OMG !!!!!...Fabulous rug with a built in basement....I want one too... cheers all the stuff I could store down there.. Cool

Just shows the difference in our lives, Colleen.......... You think "storage option" and here's me thinkin that a basement would be a great place to hide a few bodies Very Happy

The only difference is you'd say it..I'd just think it.... Suspect
MUUUUWAAAHAHAHA.... Twisted Evil

_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
irish colleen
Irish Divesline
Irish Divesline


Messages : 3096
Date d'inscription : 2007-09-16
Localisation : Dublin Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 2 Mar - 6:23

Did anyone watch the Oscars the other night....
I thought this was very funny...especially the Kate Winslet part....she's loves to get them out for the boys...how British of her... lol! lol!


_________________





Glitter Graphics

IF YOU'RE LUCKY ENOUGH TO BE IRISH...YOU'RE LUCKY ENOUGH ! cheers
Back to top Go down
Irish Rebel
Irish Divesline
Irish Divesline
avatar

Messages : 4328
Date d'inscription : 2007-09-16
Age : 50
Localisation : Belfast, Ireland

PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   Sat 2 Mar - 10:24

irish colleen wrote:
Did anyone watch the Oscars the other night....
I thought this was very funny...especially the Kate Winslet part....she's loves to get them out for the boys...how British of her... lol! lol!


That was frikkin' hilarious but did you see the face on Charlize Theron Laughing
Next year..... Jenifer Aniston singing "We saw yer willy" cheers
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: A funny thing happened....again.   

Back to top Go down
 
A funny thing happened....again.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 14 of 16Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next
 Similar topics
-
» Ha ha ha! Funny Youtube videos!
» this funny Indian people
» Weird Things
» Next best thing to a time machine...if you're from Boston anyway
» Stupid things you have done lately!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bienvenue sur la Divesline :: Free Open IRISH BAR-
Jump to: